Як повідомлялося раніше, Служба автомобільних доріг у Полтавській області оголосила тендер на будівництво вантового мосту в місті Кременчук.
Якщо торги пройдуть вдало і без затримок, почати будівельні роботи планують навесні 2021 року, а закінчити — до початку 2025 року. Новий міст буде вантовим — за схемою 180+360+180. Ванти триматимуться на пілонах, а загальна протяжність (разом з підходами) становитиме 1,7 км.
Міст матиме 4 смуги руху. Його збудують поряд зі старим. На правому березі Дніпра він виходитиме на трасу Н-08, а на лівому — на існуючу мережу вулиць Українська та Велика набережна. Обидва «виходи» матимуть транспортні розв’язки в різних рівнях. Загальна довжина споруд становитиме понад 3 км. 95% усіх матеріалів, які планують використати, будуть вітчизняного виробництва.
Міст, разом із розв’язками, становитиме першу чергу будівництва, яку й оцінили у 12,5 млрд грн. Також ця сума передбачає і розробку проектно-кошторисної документації робіт 1-ї черги. До цього автодор замовляв лише техніко-економічного обґрунтування будівництва, яке коштувало 1,5 млн грн.
У майбутньому, збудований міст з розв’язками, планують з’єднати з північним обходом Кременчука, якого поки не існує. Це буде друга черга цього будівництва. В районі Ялинців дорогу хочуть від’єднати від траси Н-08, а в районі Щербаків — з’єднати з дорогою М-22. Якщо цей проект реалізують, довжина обходу складе 30 км, він матиме 4 розв’язки і коштуватиме ще близько 9,2 млрд грн.