Палі для 100-метрових пілонів мосту в Кременчуці буритимуть з плаваючих понтонів

4 червня турецька компанія «Догуш» розпочала будівельні роботи у Кременчуці, про що вона повідомила на своїй сторінці в Instagram. До 2025 року підрядник планує звести новий вантовий міст через Дніпро. Його послуги, разом з розробкою проекту й облаштуванням двох розв’язок, коштуватимуть 11,2 млрд грн, пише “Полтавщина”.

Нагадаємо, компанія «Догуш Іншаат ве Тіджарет Анонім Ширкеті» (Doğuş İnşaat ve Ticaret Anonim Sirket) цієї зими виграла тендер на будівництво траси Н-08 Бориспіль — Дніпро — Запоріжжя (через Кременчук) — Маріуполь на ділянці обходу Кременчука з мостовим переходом через Дніпро. Підрядник має розробити проект будівництва, у якому буде прораховано вигляд мосту, напрямок та інтенсивність руху, з’їзди та технічні показники, визначено смуга відводу під автомобільну дорогу, і те, які земельні ділянки треба викупити, які будівлі треба знести і переселити з них мешканців, які інженерні комунікації треба перевлаштувати й у яких місцях.

Попри такий великий перелік попередніх робіт, замовник будівництва «Укравтодор» анонсував старт зведення ще у березні 2021 року. Однак тоді підрядник лише розпочав розчистку майданчика під будівельну техніку та повернувся до розробок.

На сьогодні, компанія вказує, що загалом облаштує 5,4 км траси. Також планують викопати 77770 м³ ґрунту, використати 30250 тонн монтажних плит, 150000 тонн бетону, 87600 тонн бітуму та покласти асфальт на 89000 м². Висота самого мосту складатиме 29,2 м, а довжина вантових прольотів — 720 м.

Те, як наразі просуваються роботи, проінспектував незалежний міський оглядач Павло Авдокушин. Відео з результатами огляну він опублікував на своєму YouTube-каналі.

За словами Авдокушина, компанія «Догуш» вже має концептуальний проект, який буде доопрацьовуватися й уточнюватися після геологорозвідки та ревізії інженерних мереж міста. Зараз робота ведеться на трьох будівельних майданчиках: два на лівому й один на правому березі Дніпра. Також будується бетонний завод, облаштовується офіс підрядника, почалася первинна мобілізація техніки.

Крім роботи геологорозвідників, на обох берегах Дніпра буровики роблять буріння тестових паль під опори майбутніх естакад і розв’язок. Якщо всі ці палі пройдуть випробування, їх використають як частину майбутнього пальового поля. Тобто тестові палі стануть звичайними. Якщо ж ні, то для опор будуть шукати інше місце. У липні «Догуш» планує привезти платформи, з яких буритимуть палі під 100-метрові пілони мосту уже у воді.

Читайте також