Для оперативного реагування поліції на заяви й повідомлення громадян цілодобово працює поліцейська спецлінія «102». За добу оператори лінії опрацьовують понад 800 викликів про правопорушення та події, надзвичайні та екстрені ситуації.
За інформацією відділу служби «102» поліції Полтавщини, з початку року оператори відреагували на понад 78 тисяч телефонних дзвінків громадян. Лише протягом березня на спецлінію звернулося понад 27 тисяч громадян.
На жаль, продовжують мати місце й такі випадки, коли громадяни телефонують у нетверезому стані, ображають операторів та висловлюються нецензурною лайкою. Такі дзвінки не лише відволікають працівників спецлінії від реагування на важливі повідомлення, а й можуть коштувати життя і здоров’я тим громадянам, яким на той момент необхідна реальна допомога.