З початку року до поліції Полтавщини на лінію «102» звернулося понад 86 тисяч громадян

Щодоби на спецлінію служби 102 поліції Полтавщини надходить понад 900 повідомлень про правопорушення та події, надзвичайні та екстрені ситуації. Один оператор протягом зміни отримує та опрацьовує близько 90 звернень.

Найактивніше люди телефонують у період від 11:00 до 22:00, пік звернень припадає на 18:00 – 22:00.Ярослава Павлухіна, начальниця відділу служби «102» поліції Полтавщини, повідомила: 

«З початку року оператори відреагували на понад 86 тисяч телефонних дзвінків громадян. Всі працівники відділу мають відмінні навички емоційної стійкості та добре розвинені професійні якості. За лічені хвилини вони отримують всю необхідну інформацію та всіляко сприяють вирішенню проблеми людини. Один оператор протягом зміни отримує та опрацьовує близько 90 звернень. На жаль, продовжують мати місце й такі випадки, коли громадяни телефонують у нетверезому стані, ображають операторів та висловлюються нецензурною лайкою. Такі дзвінки не лише відволікають працівників спецлінії від реагування на важливі повідомлення, а й можуть коштувати життя і здоров’я тим громадянам, яким на той момент необхідна реальна допомога».

Слід зазначити, що за телефонні дзвінки, під час яких звучать образи та нецензурна лайка на адресу операторів колцентру 102, передбачена адміністративна відповідальність. Протягом трьох місяців цього року на правопорушників складено 8 адміністративних протоколів за статтею 173 (Дрібне хуліганство) Кодексу України про адміністративні правопорушення. Дані адміністративні матеріали направлені на розгляд у суди, для притягнення правопорушників до відповідальності.