З початку року до поліції Полтавщини на лінію «102» звернулося понад 136 тисяч громадян

З початку року оператори відреагували на понад 136 тисяч телефонних дзвінків громадян. Протягом травня на лінію 102 звернулося понад 28 тисяч громадян. Один оператор протягом зміни отримує та опрацьовує близько 100 звернень.

Нагадаємо, що за телефонні дзвінки, під час яких звучать образи та нецензурна лайка на адресу операторів колцентру 102, передбачена адміністративна відповідальність. Протягом п’яти місяців цього року на правопорушників складено десять адміністративних протоколів за статтею 173 (Дрібне хуліганство) Кодексу України про адміністративні правопорушення та два адмінпротоколи за статтею 183 (Завідомо неправдивий виклик спеціальних служб) КУпАП.