У січні на лінію «102» поліції Полтавщини звернулося понад 26 тисяч громадян

З початку року оператори відреагували на понад 26 тисяч телефонних дзвінків громадян. Найактивніше люди телефонують у період від 11:00 до 22:00, пік звернень припадає на 18:00 – 22:00. Один оператор протягом зміни отримує та опрацьовує близько 100 звернень.

На жаль, продовжують мати місце й такі випадки, коли громадяни телефонують у нетверезому стані, ображають операторів та висловлюються нецензурною лайкою. Такі дзвінки не лише відволікають працівників спецлінії від реагування на важливі повідомлення, а й можуть коштувати життя і здоров’я тим громадянам, яким на той момент необхідна реальна допомога.

Слід зазначити, що за телефонні дзвінки, під час яких звучать образи та нецензурна лайка на адресу операторів колцентру 102, передбачена адміністративна відповідальність. Протягом січня цього року вже складено адміністративний протокол за статтею 173 (Дрібне хуліганство) Кодексу України про адміністративні правопорушення. Адмінматеріал направлений до суду для притягнення порушника до відповідальності.