Розпочато будівництво пілонів майбутнього мосту через річку Дніпро у Кременчуці

Триває занурення першої труби для лівого пілону. Довжина – 36 метрів, діаметр – 2 метри. Для одного пілону необхідно 40 труб. Максимальна глибина, на яку будуть занурені труби, – 50 метрів. Про це повідомляє Агентство автомобільних доріг у Полтавській області.

За допомогою вібромолота труба влаштовується на глибину 6-7 метрів. Потім ударним молотом відбувається занурення до проєктної відмітки. Після цього розпочнемо буріння, всередині труби, аби вибрати геологічні породи. Коли ці роботи виконані, влаштовуємо металевий каркас, проводимо бетонування труби та влаштування монолітної основи над водою.

В процесі задіяні фахівці з Туреччини та України, зокрема капітан та механік баржі вихідці з Кременчука. Роботи виконує компанія Doğuş Grubu.

Чергова частина труб вже вирушила з Херсону до Кременчука, ще одна – з Туреччини, вже в акваторії Чорного моря. Направляється в порт Херсону.