На КВБЗ готові випускати вагони-самоскиди

Крюківський вагонобудівний завод отримав високу оцінку двох своїх нових розробок – вагона-самоскида (думпкара) моделі 33-7141 та тривісного візка моделі 18-7142. Її дала міжвідомча комісія минулого четверга під час роботи на підприємстві, повідомляє пресслужба вагонзаводу.

Ідея розробити вагон-самоскид виникла на підприємстві невипадково. Падіння попиту на універсальний та спеціалізований рухомий склад, на створенні яких спеціалізується наш завод, спонукало шукати нові теми, які б дозволили завантажити вагонобудівників роботою. Вивчення попиту на ринку залізничного транспорту виявило, що одним із вагонів, який має широке застосування в гірничо-металургійній та вугільній промисловостях, є шестивісний вагон-думпкар. Він призначений для перевезення з кар’єрів промисловими шляхами скришених скельних порід, руди та інших сипких і шматкових вантажів та механізованого розвантаження на відвалах або дробильних установках відкритих гірських розробок.

Думкар КВБЗ має збільшені до 115 т вантажопідйомність і до 55 м куб. об’єм кузова. Він призначений для експлуатації на коліях промислових підприємств у завантаженому стані зі швидкістю не більше 40 км/год. Допускається також пересування у порожньому стані магістральними залізницями колії 1520 мм до місця експлуатації або ремонту зі швидкістю не більше 90 км/год як вантаж на власних осях за наявності відповідних дозвільних документів на транспортування.

Тривісні візки мод. 18-7142, на які встановлено вагон-думпкар, є різновидом візків із рамою нежорсткого типу. Основні його елементи це чотири бічні рами, дві надресорні та одна шкворнева балки. Візок такої конструкції має центральне підвішування та клинові фрикційні гасники коливань.