Крюківський міст буде лише залізничним

Крюківський міст у перспективі планується повністю перетворити на залізничний. Передбачено ремонт переправи та закриття руху автомобільного транспорту. Про це повідомили на сторінці Укравтодору у Фейсбук.

Таку заяву зроблено у контексті повідомлення про початок будівництва нового мосту в Кременчуці.

Новий міст з підходами будуватиметься паралельно до старого. На правому березі Дніпра він виходитиме на набережну, де сполучатиметься з трасою Н-08. Також буде розв’язка з можливістю з’їзду на Літературний провулок. На лівому березі міст закінчуватиметься на Великій набережній зі з’їздом на Флотську вулицю.

«Перетнути річку Дніпро у Кременчуці сьогодні можна лише Крюківським мостом. Нагадаю, що його збудовано майже 150 років назад – і зараз він вже у передаварійному стані. Міст забезпечує сполучення як автомобільного, так і залізничного транспорту: Крюківським мостом проходять дороги державного значення М-22 Полтава – Олександрія, Н-08 Бориспіль – Маріуполь та залізнична гілка.Найближчі до Кременчука автомобільні мости, які відповідають умовам сучасного руху, знаходяться в радіусі 500 км. Власне тому, як і Запорізькі мости, міст у Кременчуці має не лише регіональне, але й загальнонаціональне значення. Наше завдання – завершити проєкт за 3 роки» – розповідає Олександр Кубраков, Голова Укравтодору.

Крюківський міст у перспективі планується повністю перетворити на залізничний. Передбачено ремонт переправи та закриття руху автомобільного транспорту, – йдеться в повідомленні Укравтодору.

13 травня мостобудівники почали на лівому березі річки Дніпро влаштовувати 5 випробувальних паль майбутнього мосту. Таким чином випробовується несна здатність палі, щоб в майбутньому опори мосту витримали проєктне навантаження. Глибина, на яку встановлюється конструкція, становить 30 метрів. Аналогічні випробувальні палі влаштують і на правому березі Дніпра.

Читайте також