До Національної комісії регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг надходять скарги щодо несправедливого відключення світла в області.
Про це відомо з проєкту постанови НКРЕКП.
Жителі області скаржаться, що оператори систем розподілу відключають певні об’єкти постійно та на тривай час, а інші – на значно менш тривалий час або взагалі не відключають. Також скаржаться на відсутність або неактуальність інформації про перерви в електропостачанні на сайті. Окрім цього, споживачі повідомляють про надання операторами телефонних «гарячих ліній» некомпетентних відповідей.
Через це на «Полтаватеплоенерго» планують провести позапланову перевірку.
Перевіряльники виявили, що «Полтаваобленерго» мало проблеми з інформуванням споживачів про застосування аварійних відключень. До прикладу, 11 жовтня про запровадження ГАВ повідомили о 20:30, хоча відключення запроваджували 4 рази протягом дня. Схожі проблеми фіксували протягом майже усього періоду, який аналізували. Окрім цього, у «Полтаваобленерго» не завжди повідомляли про завершення дії ГАВ.
Також визначили проблеми з тривалістю припинень електропостачання об’єктів, де перерви в електропостачанні споживачів тривали довше, аніж 2 години 30 хвилин. У розрізі даних про споживачів такі випадки траплялися по 26-47 разів у різні дні.
Під час перевірки комісія виявила проблеми з розміщенням інформації про відключення на офіційному сайті «Полтаваобленерго». До прикладу, повідомляли про відключення будинків конкретної черги у графіку, але не зазначали дату вимкнень і точний час.